روز یکشنبه 2 اسفند ماه، سومین دوره «جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسؤولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
Related Posts
افزایش 14 میلیون تنی ذخیره بوکسیت شرکت آلومینای ایران
access_time
chat_bubble0
انفجار تروریستی در نزدیکی رستورانی در سومالی
access_time
chat_bubble0
مخالفت وزیر صنعت با بازپس گیری سهام شرکت فرابورسی
access_time
chat_bubble0
کف گیر در سرکودک هنگام دعوا فرو رفت
access_time
chat_bubble0