مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران از برنامه فعال سازی بازاریابی در حوزه سرمایه گذاران خارجی نیز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، اطلاعیه عرضه برای همه خریداران بالقوه از طریق سامانه هایی الکترونیکی و رسانه های نوشتاری فرستاده می شود که البته این امر به نوعی بازاریابی خواهد بود.
Related Posts
بازگشت تعادل به بورس با نزدیک شدن به فصل مجامع
access_time
chat_bubble0
نگاهی به صورت های مالی 9 ماهه “فجر”
access_time
chat_bubble0
احتمال افزایش قیمت لبنیات تا اواخر فروردین ماه
access_time
chat_bubble0
اختصاص 150 ریال سود به ازای هر سهم “اعتلا” طی 9 ماه
access_time
chat_bubble0