وی استراتژي مهم پالایشگاه تبریز را بهبود و توسعه پايدار کسب و کار با تأکید بر ارزش آفرینی و مسئولیتهای اجتماعي عنوان کرد و گفت: در اين راستا رعايت حقوق مشتری، رعايت ارزشهاي اجتماعي و رعايت دقيق الزامات زيست محيطي از اصول شرکت است.
Related Posts
موج بازی “وتوشه” و افزایش سود 5 درصدی در سال 95
access_time
chat_bubble0
تصمیم رنو برای افزایش تولید و فرصت جدید برای قطعه سازان
access_time
chat_bubble0
2 ‘گزارش جدید از کدال
access_time
chat_bubble0
سایه متغیرهای جهانی بر سر بزرگترین گروه بورسی
access_time
chat_bubble0