شرایط ورود شرکت ها به بازار SME
یکی از مهمترین الزامات برای حضور هرچه بهتر شرکت ها در بازار SME، توجه به نقش شرکت های مشاور پذیرش است. در برخی بورس های توسعه یافته شرکت های مشاور پذیرش که نقش اثرگذاری در آمادهسازی شرکت ها برای حضور در بورس ها را دارند، حتی بعضا 3 تا 5 سال پس از پذیرش شرکت ها در بورس کماکان به شرکتها مشاوره میدهند تا از مسیر اصلی و استاندارد درباره ارائه صورتهای مالی دور نشوند.
شرایط ورود شرکت ها به بازار SME
یکی از مهمترین الزامات برای حضور هرچه بهتر شرکت ها در بازار SME، توجه به نقش شرکت های مشاور پذیرش است. در برخی بورس های توسعه یافته شرکت های مشاور پذیرش که نقش اثرگذاری در آمادهسازی شرکت ها برای حضور در بورس ها را دارند، حتی بعضا 3 تا 5 سال پس از پذیرش شرکت ها در بورس کماکان به شرکتها مشاوره میدهند تا از مسیر اصلی و استاندارد درباره ارائه صورتهای مالی دور نشوند.
شرایط ورود شرکت ها به بازار SME