مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران از برنامه فعال سازی بازاریابی در حوزه سرمایه گذاران خارجی نیز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، اطلاعیه عرضه برای همه خریداران بالقوه از طریق سامانه هایی الکترونیکی و رسانه های نوشتاری فرستاده می شود که البته این امر به نوعی بازاریابی خواهد بود.
Related Posts
مسیر دوربرگردان منتشرکنندگان اوراق”سخاب”در برابر بورس
access_time
chat_bubble0
کد بورسی و نقص اطلاعات مالکیتی فورا به بانک عامل اعلام شود
access_time
chat_bubble0
“وخاور” متوقف شد
access_time
chat_bubble0
افزایش سرایه 100 درصدی در “بسویچ”
access_time
chat_bubble0