روز یکشنبه 2 اسفند ماه، سومین دوره «جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسؤولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
Related Posts
آغاز عرضه چند محصول استراتژیک در بورس کالا
access_time
chat_bubble0
هرکول ایرانی به المپیک وارد می شود
access_time
chat_bubble0
جنگ برای هیچ/ بورس چشم به راه 3000 میلیارد
access_time
chat_bubble0
علت توقف نماد “خودرو” مشخص شد
access_time
chat_bubble0