روز یکشنبه 2 اسفند ماه، سومین دوره «جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسؤولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
Related Posts
آتش زدن خانههای مسلمانان میانمار
access_time
chat_bubble0
گام بزرگ در ارتقای استانداردهای تسویه و پایاپای بازار سرمایه
access_time
chat_bubble0
کاهش قیمت در نمادهای بارپایه
access_time
chat_bubble0
“بورس” در قیمت 6000 ریال ساکن بورس شد
access_time
chat_bubble0