مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران از برنامه فعال سازی بازاریابی در حوزه سرمایه گذاران خارجی نیز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، اطلاعیه عرضه برای همه خریداران بالقوه از طریق سامانه هایی الکترونیکی و رسانه های نوشتاری فرستاده می شود که البته این امر به نوعی بازاریابی خواهد بود.
Related Posts
بازدهی بیش از 50 درصدی 11 صنعت بورسی در سال جاری
access_time
chat_bubble0
گزارش جدید “خدیزل” با افزایش سود همراه شد
access_time
chat_bubble0
صدور 19 کد سرمایه گذار خارجی در یک ماه
access_time
chat_bubble0
ارزش معاملات فرابورس ایران بیش از یکهزار و 400 میلیارد ریال
access_time
chat_bubble0